Bouwjaar | 06-05-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.674 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 3.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-05-1999 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.674 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E&S Automotive |
Contactpersoon | Eric Roos |
Adres | Hogenbos 14 Torenvalk 3 |
Postcode | 5864 CL |
Plaats | Meerlo |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42884007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.esautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 398 x 168 x 123 cm
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 990 kg
Laadvermogen: 265 kg
GVW: 1.255 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 196 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
We hebben recent deze Mazda MX-5 bij ons binnen gekregen.
De vorige eigenaar heeft de auto in bezit gehad vanaf 2008.
In de gehele tijd dat de vorige eigenaar de auto heeft gereden is deze in onderhoud geweest bij de Mazda dealer.
De auto heeft optisch een paar plekjes, zie de foto's.
= Bedrijfsinformatie =
.
********** Wij werken alleen op afspraak ***********
Neem dus voordat u wilt komen kijken eerst contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon/WhatsApp: +31642884007
.
Wij hebben alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!