Bouwjaar | 28-02-1992 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.844 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-1992 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.844 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ultimate Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oud-Bodegraafseweg 78 |
Postcode | 2411 HW |
Plaats | Bodegraven |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 727178 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ultimateoccasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda MX-5 1.6i-16V 116 PK AUTOMAAT Airco en Cruise Control
Een Mazda MX-5 NA, 116 PK, met Automaat, Airco en Cruise Control
Roestvrij
Goed onderhouden
Netjes z'n beurten, distributie 7000 mile geleden gedaan
Koni Geveerd
Nieuwe banden (500 mile mee gereden)
GEEN ROEST
Nette Stoffen Kap met glazen ruit
107.000 miles
Airco heerlijk koud
Al onze geadverteerde auto's worden aangeboden tegen meeneemprijzen.
Garantie, tenaamstelling of extra wensen kunnen wij verzorgen tegen meerprijs. Informeer bij ons naar de mogelijkheden en eventuele kosten.
Inruil van uw huidige auto is mogelijk. Kom langs en overtuig uzelf, wij zijn geopend op afspraak.
Neem contact met ons op voor een bezichtiging en/of proefrit.
Vriendelijke groet en tot snel,
Ultimate Occasions
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Ultimate Occasions
Oud-Bodegraafseweg 78
2411 HW Bodegraven
0172-727178
info@ultimateoccasions.nl
www.ultimateoccasions.nl
- Kenteken: TX-JL-63
- Merk: Mazda
- Model: MX-5
- APK tot: 08-04-2026
- Tellerstand: 107400 Mijl
- Carrosserievorm: Cabrio
- Aantal deuren: 2
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1992
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Ledig gewicht: 1040 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro Euro 0
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegel rechts
- Lichtmetalen velgen
- Sportvelgen
Infotainment
- Bluetooth
- Radio CD speler
Interieur
- Airco
- Elektrische ramen voor
- Houten stuurwiel
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Katalysator
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!