Mazda MX-30 E-Skyactiv EV Luxury : dealer onderhouden - 8% bijtelling tot 12-2025 | ¤2.000,- subsidie

€ 23.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 48.107 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv EV Luxury : dealer onderhouden - 8% bijtelling tot 12-2025 | ¤2.000,- subsidie


€ 23.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-12-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 48.107 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hartgerink en Klomp B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Opaallaan 22
Postcode 2132 XT
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5543838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.h-klomp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Referentienummer: 20278
Typenummer: DN4KEAA

Technische informatie
Koppel: 271 Nm

Aandrijving
Actieradius: 200 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Accu
Accu: 36 kWh
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 40 kW

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantie: 150.000 km

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Geldige APK
- RDW-leges 
- Hartgerink en Klomp Pakket (€ 895 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema 
- Tenaamstellen
- Volle tank brandstof
- Minimaal 12 maanden apk 
- 12 maanden pechhulp in Europa
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Wassen, professioneel poetsen & interieurreiniging
- Navigatie update (indien beschikbaar)
- Vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt
- 10% korting op accessoires
- 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1200 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1236 min
Garantie: Tot 28 December 2028

Let op: dit betreft een demo auto. De werkelijke kilometerstand kan afwijken van de getoonde. De Mazda MX-30 staat bekend om de zeer fijne rijprestaties en extreem hoge veiligheid. De 145 pk sterke elektromotor levert een heerlijk rijgedrag. De zeer rijkelijke Luxury uitrusting zorgt voor meer dan voldoende luxe en comfort. Deze auto is dealer onderhouden (aantoonbaar). Deze auto zit nog in de fabrieksgarantie tot 30-12-2023 en 100.000 kilometer (afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt). Het is mogelijk om de fabrieksgarantie met nog is 24 maanden te verlengen tegen meerprijs.

U bent van harte welkom voor een proefrit of een vrijblijvende offerte. Wij werken met een aanvullende servicepakket à € 895,-. Dit houdt in een servicebeurt conform het schema met minimaal 12 maanden APK, 12 maanden Europese pechservice, 12 maanden BOVAG-garantie, volle tank brandstof, wassen, professioneel poetsen en interieur reinigen, vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt, 10% korting op accessoires en 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt). Ondanks onze grote zorg gedurende het samenstellen van deze advertentie kunnen er geen rechten worden ontleend aan het gepubliceerde.

Hartgerink en Klomp, partner in mobiliteit. Een bedrijf waar de wens van de klant nog steeds centraal staat. Op het geb

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie