Mazda MX-30 E-Skyactiv EV 145 automaat Advantage Industrieel ¤2.000,- subsidie mogelijk

€ 22.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-05-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.329 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv EV 145 automaat Advantage Industrieel ¤2.000,- subsidie mogelijk


€ 22.450,-

Algemeen

Bouwjaar 13-05-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 11.329 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nico Bruggink B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spoorstraat 7
Postcode 7271 CA
Plaats Borculo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bruggink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Typenummer: DJBAEAB

Technische informatie
Koppel: 271 Nm

Aandrijving
Actieradius: 200 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 180 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Accu
Accu: 36 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 50 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 12-05-2029

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1200 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1230 min

Zo is de auto standaard voorzien van 18 inch lichtmetalen velgen, adaptieve LED koplampen, elektrisch verstelbare/inklapbare/verwarmbare buitenspiegels, LED achterlichten, privacy glass, luxe interieur met eco-leder en stof, afwerking in interieur met kurk, adaptieve cruise control, stoelverwarming voor, automatisch dimmende binnenspiegel, MZD met DAB+ radio/ Navigatie/ Bluetooth/ Apple Carplay-Android Auto, dodehoek assistent, rijbaan assistent, etc.

Deze Mazda MX-30 heeft volledige fabrieksgarantie tot 12-05-2029 of 150.000 kilometers. 



Deze auto is uitgerust met een eCall systeem. eCall is een systeem dat automatisch een meldkamer belt via het gratis Europese noodnummer "112" wanneer het voertuig betrokken raakt bij een ongeval of wanneer een handmatige oproep wordt geplaatst. De eCall kan ook worden ingeschakeld bij een noodsituatie, bijvoorbeeld een ongeval of plots onwel worden, belt het noodoproepsysteem "eCall" automatisch een noodcentrale op of de gebruiker kan ook zelf de noodcentrale bellen door eCall handmatig te activeren.

De Mazda MX-30 behaalt vijf sterren bij Euro NCAP. Euro NCAP is een onafhankelijke non-profitorganisatie die de veiligheid van auto's test aan de hand van een vijfsterrenbeoordelingssysteem.

De Mazda MX-30 presteerde in alle vier de testcategorieën van Euro NCAP indrukwekkend:
- Inzittenden volwassenen - 91%
- Inzittenden kinderen - 88%
- Kwetsbare weggebruikers (voetgangersveiligheid) - 68%
- Veiligheidsassistent - 73%

Voor deze auto kunt u in aanmerking komen voor €2.000,- overheidssubsidie voor gebruikte EV's.



Wist u dat Mazda een samenwerking heeft met CubeCharging?

CubeCharging is een gerenommeerde aanbieder van laadoplossingen.

In samenwerking met CubeCharging hebben we een scherp aanbod exclusief voor klanten die hun plug-in hybride of elektrische Mazda thuis willen opladen. Met Mazda x CubeCharging hebben we voor iedereen de

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie