Bouwjaar | 28-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.294 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 20.294 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Betag BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ossebroeken 1 |
Postcode | 9411 VR |
Plaats | Beilen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)593 - 522010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.betag.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda MX-30 e-SkyActiv EV 145 Advantage 36 kWh
- Kenteken: S-405-HP
- Merk: Mazda
- Model: MX-30
- APK tot: 28-01-2027
- Tellerstand: 20294 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Elektrisch
- Bouwjaar: 2023
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Motorcode: MH
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 1620 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 439 cm
- Breedte: 180 cm
- Hoogte: 1555 cm
- Aantal sleutels: 2
- Emissieklasse: Euro Z
Comfort
- Regensensor
Exterieur
- Adaptieve Cruise Control
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
Infotainment
- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
- USB aansluiting
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrische ramen voor
- Kunstlederen/stof bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Automatische snelheids begrenzing
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoekdetectie met correctie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hemelbekleding donker
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Multimedia scherm standaard
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning
Het maakt niet uit of u binnen of buiten de stad rijdt. Het rijbereik van deze elektrische Mazda MX-30 biedt u alle vrijheid om te gaan en te staan waar u wilt. De elektromotor laat u geluidloos over de weg gaan. Wat een verademing, en zoveel power ook nog! Voorin is het ?s winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, snelheidsbegrenzer, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze comple
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.