Mazda MX-30 E-Skyactiv EV 145 Advantage 36 kWh

€ 22.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-01-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.294 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv EV 145 Advantage 36 kWh


€ 22.999,-

Algemeen

Bouwjaar 28-01-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.294 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Betag BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ossebroeken 1
Postcode 9411 VR
Plaats Beilen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)593 - 522010 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.betag.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda MX-30 e-SkyActiv EV 145 Advantage 36 kWh


- Kenteken: S-405-HP
- Merk: Mazda
- Model: MX-30
- APK tot: 28-01-2027
- Tellerstand: 20294 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Elektrisch
- Bouwjaar: 2023
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs Metallic
- Motorcode: MH
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 1620 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 439 cm
- Breedte: 180 cm
- Hoogte: 1555 cm
- Aantal sleutels: 2
- Emissieklasse: Euro Z


Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Adaptieve Cruise Control
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor

Infotainment

- DAB
- Head-up display
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio
- Stuurwiel multifunctioneel
- USB aansluiting

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrische ramen voor
- Kunstlederen/stof bekleding
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Automatische snelheids begrenzing
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoekdetectie met correctie
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hemelbekleding donker
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Multimedia scherm standaard
- Oplaadmogelijkheid
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Grootlichtassistent
- Hill hold functie
- Rijstrooksensor
- Verkeersbord detectie
- Vermoeidheids herkenning


Het maakt niet uit of u binnen of buiten de stad rijdt. Het rijbereik van deze elektrische Mazda MX-30 biedt u alle vrijheid om te gaan en te staan waar u wilt. De elektromotor laat u geluidloos over de weg gaan. Wat een verademing, en zoveel power ook nog! Voorin is het ?s winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, snelheidsbegrenzer, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze comple

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie