Bouwjaar | 22-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 16.895,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 21.450 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TROOST Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oudelandseweg 35 |
Postcode | 3253 LN |
Plaats | Ouddorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13922020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.troostmobility.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Aandrijving
Actieradius: 200 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 36 kWh
Accu laden: Type 1, 3-fasen, 6.6 kW, 39 km actieradius per uur, compleet vol in 9 uur en 51 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 186 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 36 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,75 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Deze Mazda MX-30 komt uit 2020, werd geleverd van 23-10-2019 tot 31-12-2020 en kostte toen € 33.099,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2022 op kenteken, is voorzien van een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 107 kW (145 PK).
Keurige en zeer complete Mazda MX-30. Lage KM stand. en vele extra's.
Bel of Whatsapp voor een afspraak. 0613922020
Pieter Troost
= Bedrijfsinformatie =
De opties worden automatisch gevuld. Sommige kunnen afwijken van de standaard aangevinkte opties.
Aan de inhoud van deze advertentie kunnen geen rechten worden verleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.