Bouwjaar | 25-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.526 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 32.526 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Pul |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkoenweg 27 |
Postcode | 3851 SB |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 553819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopul.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2019
Technische informatie
Koppel: 271 Nm
Aandrijving
Actieradius: 200 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 439 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg
Accu
Accu: 36 kWh
Accu laden: 6.6 kW
Accu snelladen: 40 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1200 min
Minimale laadtijd DC vanaf: 20
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 20% tot 80%: 1236 min
Schoon rijden hoeft niet saai te zijn. Ervaar het plezier van elektrisch rijden met de Mazda MX-30. De techniek van deze auto is radicaal anders dan u gewend bent. U rijdt zacht zoemend naar uw bestemming, de actieradius van de accu's is ruimschoots voldoende voor de meeste dagelijkse ritten. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Voor storingvrije digitale radio-ontvangst zorgt de DAB-ontvanger. Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. 'Boem is ho?? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Het luxeniveau in deze Mazda is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. De regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken en de adaptive cruise control helpt u om afstand te bewaren van het verkeer voor u. Deze Mazda MX-30 denkt vooruit als u van plan bent af te slaan. De kruisend verkeer detectie calculeert en analyseert het tegemoetkomende verkeer en waarschuwt als het risico op aanrijding bestaat. Heeft u de elektronische token op zak, dan herkent deze auto z?n baasje en de keyless start zorgt dat een druk op de startknop voldoende is. Geen sleutel meer nodig! Met verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening is deze auto helemaal compleet.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.