Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 First Edition 36 kWh | NA SUBSIDIE ¤14950

€ 16.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.778 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv 145 First Edition 36 kWh | NA SUBSIDIE ¤14950


€ 16.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 54.778 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 106 kW (144 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Hout Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Vonderweg 7a
Postcode 5741 TE
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 462148 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanhoutautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2019 - dec. 2020

Technische informatie
Koppel: 271 Nm

Aandrijving
Actieradius: 200 km

Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg

Accu
Accu: 35 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 1, 3-fasen, 6.6 kW, 39 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 22 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 50 kW, 186 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 34 minuten

Interieur
Interieur: Licht grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: CarGarantie (24 maanden)
Garantie: 6 maanden
Garantie: GEEN AFLEVERKOSTEN: 6 Maanden Garantie op al onze jonge gebruikte occasions. Garantie is mogelijk tot maar liefst 24 maanden!

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (zonder meerprijs): 6 Maanden Basis garantie Uitgebreide inspectie 6 maanden APK Gratis tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: Car garantie; Nieuwe APK
- Basis Plus (€ 350): 12 Maanden Basis garantie in heel Europa Uitgebreide inspectie 6 maanden APK Gratis tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: Car garantie; Nieuwe APK
- Comfort (€ 450): 6 Maanden Comfort garantie in heel Europa Uitgebreide inspectie Recente APK Interieur reinigen Exterieur reinigen Gratis tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: Car garantie; Nieuwe APK
- Comfort Plus (€ 650): 12 Maanden Comfort garantie in heel Europa Uitgebreide inspectie Recente APK Interieur reinigen Exterieur reinigen Gratis tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: Car garantie; Nieuwe APK
- Comfort Plus Extra (€ 1.295): 24 Maanden Comfort garantie in heel Europa Uitgebreide inspectie Recente APK Interieur reinigen Exterieur reinigen Gratis tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: Car garantie; Nieuwe APK

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 09:51
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:36
Bruikbare accucapaciteit: 33.73 kWh
Ingeschatte actieradius: 191 km
Ingeschat verbruik: 20.53 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 148 km
Actieradius praktijk winter: 128 km
Verbruik praktijk zomer: 20.2 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.2 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 173 kWh/100km

Het merendeel van onze occasions is afkomstig van de 1e eigenaar en dealer onderhouden, ook de Nationale Auto Pas (NAP) en onderhoudshistorie zijn aanwezig.
Wij kennen de volledige historie van onze occasions, zo bent u verzekerd van een betrouwbare auto.

** Garantie **
- 6 maanden garantie
- Uitgebreide inspectie
- APK Keuring
- Gratis vrijwaren e

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie