Bouwjaar | 16-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.058 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
€ 15.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.058 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto XL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Schans 25 |
Postcode | 2405 XX |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 224015 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoxl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2019 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 271 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 200 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 140 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 156 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.620 kg
Laadvermogen: 499 kg
GVW: 2.119 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 190 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 173 kWh/100km
Elektrisch rijden was niet eerder zo aantrekkelijk verpakt. Met de Mazda MX-30 kiest u voor aansprekende vormgeving en schone techniek. Eindelijk elektrisch rijden? Deze auto is voorzien van een elektromotor. Dus stil, schoon én snel! Dankzij de stoelverwarming heeft u in deze auto nooit meer last van een koude rug of koude benen. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels met geheugenfunctie en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.
Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Pech of storing, altijd vervelend. Maar met Connected Services weet u direct wat eraan scheelt. En dus ook wat er moet gebeuren. Wat wilt u onderweg horen? Er is volop keus, dankzij bluetooth. Het navigatiesysteem is met het audio-installatiesysteem gecombineerd. Kruisingen en afslagen worden een stuk veiliger door de kruisend verkeer detectie. En deze auto heeft ook electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening als standaard uitrusting.
U geniet nog meer van het rijden met uw Mazda omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Veiligheid voor alles, ook als u rij- en routeinformatie wilt aflezen. De head-up display projecteert de gegevens op de vooruit en u kunt gewoon voor u blijven kijken. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. U bent mede dankzij dodehoekdetector detectiesysteem, forward collision warning system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Kennis maken met elektrisch rijden? Maak nu een afspraak. Hij staat al aan de lader!
= Bedrijfsinformatie =
Al 35 jaar is AutoXL de eersteklas partner op de occasion markt in Nederland. In
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.