Bouwjaar | 30-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.712 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.712 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 240 kW (327 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Megens B.V. |
Contactpersoon | Toon Megens |
Adres | Nieuweweg 76 |
Postcode | 6603 BR |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6420200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automegens.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Technische informatie
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 64 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Breedte: 189 cm
Wielbasis: 287 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.046 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 2.667 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW
Interieur
Interieurkleur: Leer Nappa Pure White
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 33 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 184 - € 202 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Afleverpakket €350,= (€ 350 meerprijs): Dit pakket omvat de onderhoudsbeurt, nieuwe APK keuring, €30.= brandstof, gevarendriehoek en de overschrijvingskosten kentekenbewijs.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1230 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.