Bouwjaar | 06-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
€ 47.980,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-10-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 24.000 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 241 kW (328 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jos Derksen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Woeziksestraat 71 |
Postcode | 6604 CL |
Plaats | Wijchen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 6412838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.josderksen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2022 - 2024
Technische informatie
Vermogen: 241 kW (328 PK)
Vermogen brandstofmotor: 141 kW (192 PK)
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 63 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 474 x 189 x 168 cm
Wielbasis: 287 cm
Accu
Accu: 17 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.2 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,1 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 - € 188 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 05-10-2028
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 6 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
De prijs van deze auto betreft een rijklaarprijs. Dit houdt in dat wij geen bijkomende kosten hanteren voor het afleverpakket dat bestaat uit: professionele reiniging - onderhoud volgens fabrieksschema - indien nodig nieuwe APK - aircoservice - 14 dagen omruilgarantie en 12 maanden Bovag-garantie. Uiteraard zijn alle geadverteerde kilometerstanden gecontroleerd en aantoonbaar. Financiering op maat mogelijk!
Originele semi-elektrisch trekhaak: nu compleet gemonteerd incl. btw € 799,-
= Bedrijfsinformatie =
Reeds 38 jaar zijn wij een merk-onafhankelijk BOVAG autobedrijf dat alle werkzaamheden en oplossingen voor uw auto onder één dak biedt. Voor de aanschaf van een nieuwe of gebruikte auto, onde
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur
Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?
De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.
Plus
- overtuigt met groots en luxueus gevoel
- zeer snel
- ook geschikt voor gebruik in het terrein
Min
- weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
- ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
- touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u
Conclusie
Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.
Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.