Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Homura Trekhaak | Keyless | HUD | 360 Camera

€ 45.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.661 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 240 kW (327 pk)

Mazda CX-60 2.5 e-SkyActiv PHEV Homura Trekhaak | Keyless | HUD | 360 Camera


€ 45.945,-

Algemeen

Bouwjaar 2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.661 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 240 kW (327 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto de Boer Franeker
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harlingerweg 48B
Postcode 8801 PC
Plaats Franeker
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)517 - 390380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autodeboer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022

Technische informatie
Koppel: 261 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 64 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 959 kg
Lengte/hoogte: L1H1
Wielbasis: 287 cm

Accu
Accu: 18 kWh
Accu laden: 7.4 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 32 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 56 - € 61 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK; 12 maanden Europese pechhulp, Minimaal een halve tank brandstof, Onderhoud volgens fabrieksschema incl. eventueel aanvullende werkzaamheden, Reiniging van het in- & exterieur

Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 20
Minimale laadtijd AC tot: 80
Minimale laadtijd AC van 20% tot 80%: 1230 min

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-60 | Een nieuw avontuur

Mazda begint aan een nieuw avontuur. Het nieuwe topmodel van het merk is niet langer een traditionele sedan, maar een SUV. De CX-60 is een "sports utility vehicle", ofwel een luxe terreinwagen voor recreatief gebruik. Dat is echter niet het enige nieuws. Met de CX-60 levert Mazda ook nog eens zijn eerste plug-inhybride. Hoe zal dit avontuur aflopen?

Autotest | Mazda CX-60 Een nieuw avontuur

De Mazda CX-60 is een grote SUV met plug-inhybride aandrijving. Helaas is merkbaar dat dit de 1e PHEV van Mazda is. Verfijning ontbreekt in de aandrijflijn en de binnenruimte is matig.

Plus

  • overtuigt met groots en luxueus gevoel
  • zeer snel
  • ook geschikt voor gebruik in het terrein

Min

  • weinig verfijning in plug-inhybrid aandrijflijn
  • ruimte achterin matig voor een auto van deze omvang
  • touch-screen geblokkeerd bij snelheid boven 15 km/u

Conclusie

Hoe loopt Mazda's avontuur met de CX-60 af? Met wisselende resultaten. Helaas is merkbaar dat dit de eerste plug-inhybrid is van Mazda. Deze techniek zou een auto sneller, soepeler, stiller en zuinige moeten maken. Echter, door de opzet die Mazda heeft gekozen is de CX-60 wel snel en zuinig, maar niet stil of soepel. En alhoewel er fundamenteel niets mis is met de aandrijflijn, weten andere merken de voordelen nog beter te benutten.

Het vorige topmodel, de Mazda6, was een echte specialist in het bieden van comfort op lange afstanden. De CX-60 is juist een alleskunner die naast luxe ook ruimte en terreinvaardigheid biedt. Ten opzichte van andere SUV's blinkt de CX-60 uit in de ergonomie en de bouwkwaliteit. Eind goed, al goed.

Deel deze advertentie