Mazda CX-5 SUV 2.0 4WD 160pk H6 | NAVI | LEDER | BOSE | CAMERA | KEYLESS |

€ 15.395,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-05-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.190 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 SUV 2.0 4WD 160pk H6 | NAVI | LEDER | BOSE | CAMERA | KEYLESS |


€ 15.395,-

Algemeen

Bouwjaar 30-05-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.190 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autoservice Lekkerland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Planetenlaan 91
Postcode 2957 SM
Plaats Nieuw-Lekkerland
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)184 - 681504 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoservicelekkerland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2012 - 2015

Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 197 km/u

Maten
Breedte: 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.463 kg
Laadvermogen: 537 kg
GVW: 2.000 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 725 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,8 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- ASL Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
o    Reinigen 
o    Gegarandeerde kilometerstand 
o    Tenaamstelling 
o    Geldige APK 
o    Vloeistoffen controle 
o    Minimaal een kwart tank brandstof (ASL Basis)
- ASL Occasion Comfort Afleverpakket (€ 695 meerprijs):
o    Reinigen inclusief grondige poetsbeurt 
o    Minimaal 12 maanden APK 
o    Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften 
o    Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen 
o    Halve tank brandstof (ASL Comfort) 
o    Distributieriem vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km 
o    BOVAG garantie (12 maanden)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "ASL Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Hoogwaardige materialen in het interieur, een onderstel dat garant staat voor uitstekende rijeigenschappen en een motor die plenty power biedt, maar ook zuinig met brandstof omgaat. De Mazda CX-5 biedt een heleboel waar voor zijn geld. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. Van binnen ziet u een lederen interieur, een stijlvolle uitvoering. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Mazda CX-5 is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.

Met de routebegeleiding van het full map navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. U verwacht natuurlijk electronic climate control in deze auto, en die is er dan ook. Audiovolume aanpassen of wisselen van radiozender: dat gaat makkelijk en veil

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie