Mazda CX-5 Nakama VOLL-LED BOSE KAMERA SITZHZ

€ 18.619,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.000 km
Deuren -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 Nakama VOLL-LED BOSE KAMERA SITZHZ


€ 18.619,-

Algemeen

Bouwjaar 2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.000 km
Deuren -
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DAS Import
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rechte Tocht 4
Postcode 1507 BZ
Plaats Zaandam
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 0883777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dasimport.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airconditioning
  • lederen bekleding
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De op deze pagina getoonde auto staat niet bij ons te koop. Das Import bemiddelt bij de aankoop en verzorgt daarnaast de invoer en registratie. U dient rekening te houden met onderstaande overeenkomsten en betaalstromen.

Aankoop auto in Duitsland
Vanwege zaken als garantie, juridische positie en lagere BTW kunt u doorgaans het beste zelf de auto in Duitsland aanschaffen. Wanneer u gebruikt maakt van onze dienst 'transport en aankoopafwikkeling' zullen wij dit aankoopproces volledig begeleiden en voor u faciliteren. U zult uiteindelijk rechtstreeks een overeenkomst aangaan met de Duitse dealer voor de aanschaf van de auto. De betaling van de auto doet u tevens rechtstreeks aan de Duitse dealer.

Auto import service + rest-BPM
Voor onze dienstverlening en de rest-BPM komen wij een vaste totaalprijs met u overeen waarvoor wij de afgesproken dienstverlening verrichten en de te importeren auto op Nederlands kenteken leveren. Alle afspraken leggen wij over en weer vast in een overeenkomst van opdracht. Hierdoor weet u vooraf exact waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan. Eventuele risico's op naheffingen liggen volledig bij ons.

N.B. we zijn hierbij uitgegaan van de CO2-uitstoot zoals vermeld in de advertentie en een geschatte nieuwprijs, fouten (bijv. in de advertentie) kunnen invloed hebben op dit bedrag of op andere wijze van belang zijn. Vraag ons altijd om een extra controle voordat u een auto aanschaft.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie