Mazda CX-5 E-Skyactiv-G 165 automaat Homura met Comfort Pack en Sunroof Actie: nu met ¤3.000 inruilvoordeel

€ 50.790,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 E-Skyactiv-G 165 automaat Homura met Comfort Pack en Sunroof Actie: nu met ¤3.000 inruilvoordeel


€ 50.790,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Nico Bruggink B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spoorstraat 7
Postcode 7271 CA
Plaats Borculo
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)545 - 271517 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bruggink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Referentienummer: 7256940

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Ledig gewicht: 1.565 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

- Mazda CX-5 e-Skyactiv-G 165 automaat Homura met Comfort Pack en Sunroof Jet Black (direct leverbaar) €53.790.-*

*Actie: nu met €3.000 inruilvoordeel*
Actie geldig tot 31-12-2024.
Vraag naar de voorwaarden.

Normale nieuwprijs inclusief lak: €53.790,-
Actie instapvoordeel: €3.000,-
Nu voor: €50.790,-

Uw totale voordeel: €3.000,-

Hecht je waarde aan sportiviteit? Kies dan voor de Mazda CX-5 Homura met een eigen, krachtige 'look and feel' dankzij de zwarte velgen en zwarte spiegelkappen. In het interieur komt de sportieve flair tot uiting in de stoelbekleding en het rode stikwerk voor allerlei interieurdelen, zoals op het dashboard, het stuurwiel en de deurpanelen.

De Homura heeft alle luxe van de Exclusive-uitvoering in combinatie met de Skyactiv-G benzinemotor met 165 pk. De volgende opties zijn extra ten opzichte van de Exclusive-uitrusting:
- 19 inch lichtmetalen wielen in Black
- Buitenspiegels in zwart
- Grille voorzien van rode accentkleur
- Donkere hemelbekleding

De Mazda CX5 bewijst zich al enkele jaren als zeer populaire Crossover. Met zijn betrouwbare techniek en zeer goede rij eigenschappen bewijst de Mazda CX5 zich als echter rijdersauto. Ook de internationale autopers heeft zich al vaak lovend uitgelaten over deze auto.
Dankzij zijn hoge trekgewicht is het tevens de ideale auto om een caravan, aanhangwagen of paardentrailer mee te trekken.
Doordat Mazda erg veel aandacht heeft besteed aan gewichtsbesparing, is de CX5 een relatief lichte auto. Hierdoor kan de motor zuinig en efficiënt zijn werk doen. Dit scheelt brandstof en doordat het gewicht laag is ook wegenbelasting.
Zo kunt u een grote ruime auto rijden tegen overzichtelijke maandlasten.

Bijkomend voordeel van de populariteit van de Mazda CX5 is de restwaarde. Met de Mazda CX5 investeert u in een relatief waardevaste auto!

De Mazda CX-5 behaalt vijf sterren bij Euro NCAP. Euro NCAP is een onafhankelijke non-profitorganisatie die de veiligheid van auto's test aan de hand van een vijfsterrenbeoordelingssysteem. De Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture, met tal van verbeteringen voor een uitstekende rijdy

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie