Mazda CX-5 CX-5 2.0 SKYACTIV-G 160 Exclusive-Line AWD, STUUR/STOELVERWARMIN

€ 22.890,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-11-2017
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.632 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Mazda CX-5 CX-5 2.0 SKYACTIV-G 160 Exclusive-Line AWD, STUUR/STOELVERWARMIN


€ 22.890,-

Algemeen

Bouwjaar 06-11-2017
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.632 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van den Brink
Contactpersoon Andre vd brink
Adres Lage Valkseweg 121
Postcode 6741 GB
Plaats Lunteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 462269 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovdbrink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • lichtmetalen velgen

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

SUPER MOOIE Mazda CX-5 met onderhoudshistorie!
Deze auto wordt geleverd incl. nieuwe apk!
6 maanden garantie, grote beurt en poetsen kost 695 euro meer.

Voor meer informatie bel: 0318-462269.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie