Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 25.650,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Arend Benthem |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blankenstein 530 |
Postcode | 7943 PA |
Plaats | Meppel |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 243333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.arendbenthem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2019 - dec. 2020
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.455 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Wit
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Afleverpakket Comfort: Inbegrepen bij het afleverpakket 'Comfort' : - Poetsen - Nieuwe APK - Tankinhoud minimaal halfvol - Onderhoudsbeurt volgens onderhoudsschema - 12 maanden BOVAG garantie op personenwagens
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
= Bedrijfsinformatie =
Wij maken gebruik van diverse afleverpakketten. Kies het pakket dat het beste bij uw wensen past.
Arend Benthem Meppel is een familiebedrijf dat al meer dan 20 jaar bestaat. Wij zijn Mazda dealer en Auto First partner. Daarnaast zijn wij al die jaren het vertrouwde adres voor uw occasion. Dus komt u gerust eens binnen wanneer u een geschikte auto bij ons ziet.
Ook voor het inruilen van uw camper bent u bij ons aan het juiste adres!
U vindt de meest gedetailleerde foto's en informatie van de, door ons aangeboden, auto's en het meest actuele aanbod op mazda.arendbenthem.nl/voorraad.
Mocht u ons tijdens onze reguliere openingstijden niet kunnen bezoeken; dan kunnen we proberen om een afspraak op een ander tijdstip te maken. Belt u ons daarover gerust even op!
Wij kunnen u dan, desgewenst, ook een aantrekkelijk financiering voorstel doen!
Wilt u snel een offerte met inruil ; dan kunt u het beste gebruik maken van het inruilformulier op onze website ; mazda.arendbenthem.nl/offerte-aanvragen
*Wijzigingen in prijs, en specificaties voorbehouden. Aan fouten in de opgave kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.