Bouwjaar | 10-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.750 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
€ 28.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-01-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.750 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 142 kW (193 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Schouten Stroe |
Contactpersoon | Henk Jan van Loo |
Adres | Wolweg 45 |
Postcode | 3776 LN |
Plaats | Stroe |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 442360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.schoutenstroe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2018 - sep. 2019
Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.563 kg
Laadvermogen: 577 kg
GVW: 2.140 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 192 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
** NIEUW BINNEN, MEER INFORMATIE VOLGT **
Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G.
Zeer complete CX-5 welke voorzien is van o.a.;
- Achteruitrijcamera 360°
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar & verwarmbaar
- Climate controle
- Cruise controle (adaptieve)
- Dode hoekdetector
- Donker getint glas
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en) met geheugen
- HUD Head Up Display
- Keyless entry & go
- LED verlichting
- Lederen bekleding (zwart)
- Lichtmetalen velgen 19 inch
- Navigatie full map
- Parkeersensoren voor & achter
- Rijstrooksensor
- Rondomzicht camera
- Stoel & stuurwiel verwarming
- Verkeersbord detectie
- Trekhaak (afneembaar)
Dit betreft een nette CX-5 met een trekgewicht van 2.000KG.
Tegen meerprijs van €695,- kunnen wij u deze auto aanbieden inclusief; benodigd onderhoud (volgens fabrieksvoorschrift), APK keuring of minimaal 10 maanden geldige keuring en 12 maanden Bovag garantie(vraag naar de voorwaarden).
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie of het maken van een afspraak kunt u ons telefonisch bereiken 0342 - 44 23 60 of mail naar info@schoutenstroe.nl.
U bent van harte welkom in onze showroom voor een bezichtiging, onder het genot van een kopje koffie of thee!
Inruil is altijd welkom, voor een waarde indicatie ontvangen wij graag wat foto's, deze kunt u per e-mail en of whatsapp +31 0342-442360 verzenden.
Ons bedrijf is gevestigd in Stroe (gem. Barneveld) op de Veluwe, 3 minuten van de A1, graag tot ziens.
Om teleurstelling te voorkomen graag vooraf informeren naar de beschikbaarheid.
Wij doen onze uiterste best om de informatie zo actueel en accuraat mogelijk te weergeven.
Echter kunnen wij géén fouten uitsluiten.
Controleer bij aankoop zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Aan deze advertentie kunnen géén rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.