![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 4.417 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 4.417 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Son |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ekkersrijt 1422 |
Postcode | 5692 AK |
Plaats | Son |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 57795730 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfson.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 190 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.498 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Wegens omstandigheden is deze zeer nette Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Sportive met slechts 4417 km door familie van de klant nu te koop gezet. De auto heeft 2 jaar bij de familie binnen gestaan vanwege emotionele waarde.
Alle keuringen toegestaan en word met volledige garantie afgeleverd!
= Bedrijfsinformatie =
Graag willen wij ons even voorstellen
Autobedrijf Son is een jong autobedrijf die een gevarieerd aanbod heeft van jonge gebruikte (dealer) occasions. Door onze jarenlange ervaring met betrekking tot de autobranche kunnen wij op de wensen van onze klanten inspelen.
Tevens voor de in- en verkoop van auto's gebruiken wij uw vraag naar mobiliteit te beantwoorden met een kwalitatief goede en betrouwbare auto die past binnen uw budget. Voordat wij onze auto's aanbieden worden ze eerst compleet gecontroleerd, gepoetst en klaar gemaakt zodat wij precies weten wat wij u aanbieden. Daarbij speelt de historie ook van een groot belang, waarbij wij natuurlijk zoveel mogelijk van willen weten.
Daarom is het bij elke auto ook mogelijk om een DEKRA - aankoopkeuring te doen wanneer dit u schikt.
Aflevering kosten? die kennen wij niet..! Wij leveren al onze auto's af met een onderhoudsbeurt en een APK keuring, en natuurlijk hoort garantie ook tot de mogelijkheden .
Tevens helpen wij u graag bij het financieren of verzekeren van u auto.
Nadat u de showroom uit rijdt zien we u graag nog een keer terug, of dit nu voor eventuele vragen, service of andere punten zijn u bent ten alle tijden van harte welkom.
Waarbij we kunnen helpen helpen wij ook!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.