Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Sportive | BOSE | Navi | Adap. Cruise | 360 camera | All-in rijklaarprijs

€ 32.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.729 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 194 Sportive | BOSE | Navi | Adap. Cruise | 360 camera | All-in rijklaarprijs


€ 32.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 58.729 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Verbruggen
Contactpersoon Marcel Verbruggen
Adres De Stad 4
Postcode 5688 NX
Plaats Oirschot
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)499 - 550243 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfverbruggen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.487 kg
Laadvermogen: 583 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden Bovag garantie (inbegrepen):
Deze auto wordt afgeleverd met 12 maanden Bovag garantie
*Afleverings onderhoudsbeurt met een geldige APK van minimaal 9 maanden
*RDW-leges kenteken te naam stellen en vrijwaring van e.v.t. in te ruilen voertuig
*Complete poetsbeurt van interieur en exterieur
*Pakketprijs Gratis (zonder meerprijs)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

12 maanden Bovag garantie ( inbegrepen )
Deze auto wordt afgeleverd met 12 maanden Bovag garantie
* Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift
* Geldige APK van minimaal 9 maanden
* RDW-leges kenteken te naam stellen en vrijwaring van e.v.t. in te ruilen voertuig
* Complete poetsbeurt van interieur en exterieur
* Pakketprijs Gratis ( zonder meerprijs )
BOVAG garantie ( 12 maanden ), BOVAG 40 puntencheck, BOVAG Afleverbeurt
€ 0,00 ( inbegrepen )

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mazda CX-5. Het is een auto van het bouwjaar 2020. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder benzinemotor en de automatische transmissie. Deze auto is ook voorzien van stoelverwarming. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Een heerlijk luxe optie van deze auto is het verwarmbare stuurwiel. Tot de uitrusting behoren ook LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Elk van de vier camera's op deze auto draagt bij aan het creëren van een onbelemmerd uitzicht van 360 graden rondom de auto. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Praat tegen deze auto en de auto doet wat u wilt dankzij de ingebouwde spraakbediening. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Voor een krachtig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie