Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.451 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
€ 35.255,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.451 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 143 kW (195 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage van der Pas |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekkant 1 |
Postcode | 5476 KS |
Plaats | Vorstenbosch |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)413 - 350773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevanderpas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 190 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.529 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 2.070 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
CO2-uitstoot: 161 g/km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): Bovag Garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Afleveringsbeurt volgens fabrieksnormen, Bovagpechhulp 12 maanden, Nationale autopas, Nieuwe APK, Reconditionering in en exterieur, Tenaamstelling
Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merkt u ook bij een auto als deze Mazda CX-5. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Mazda over uitstekende prestaties. Het kan niet op: een fraai lederen interieur, zeeën van licht met het elektrisch bediende glazen panorama dak en probleemloos in- en uitladen met de elektrisch bedienbare achterklep. De achterbankverwarming, het verwarmbare stuurwiel en de verwarmbare voorstoelen brengen passagiers en bestuurder snel weer op temperatuur, ongeacht hoe koud het buiten is. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Het gebruik van de 360 graden camera op deze auto helpt u bij het navigeren door lastige rijbanen en het drukke stadsverkeer. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing betekent dat u verschillende functies met uw stem kunt bedienen. Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. De uitrusting van deze auto is met achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel behoorlijk compleet.
Deze Mazda is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunnen ze ook ingrijpen. Ogen op de weg en toch alle dashboardinfo in beeld? Daar zorgt de head-up display voor! In het instrumen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.