Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD Afn. Trekhaak / Head Up / Camera / Bose / ACC / Stuur- Stoelverwarming

€ 23.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.508 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD Afn. Trekhaak / Head Up / Camera / Bose / ACC / Stuur- Stoelverwarming


€ 23.990,-

Algemeen

Bouwjaar 27-10-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.508 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Koudijs B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Meulunterseweg 40
Postcode 6741 HN
Plaats Lunteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 482711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijf-koudijs.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2015 - apr. 2017

Technische informatie
Koppel: 256 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Laadvermogen: 683 kg
GVW: 2.143 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis Service Pakket (zonder meerprijs): Technische inspectie + vloeistofcontrole, Geldige APK
- Full Service Pakket (€ 895): € 895,- : 6 maanden garantie, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt conform schema, Professioneel poetsen interieur/ exterieur, Airco controle en afvullen van het systeem, Half volle tank brandstof, Vervangend vervoer tijdens garantie ( ex. brandstof)
- Full Service Pakket (€ 1.495): € 1495,- : 6 maanden BOVAG garantie, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt conform schema, Professioneel poetsen interieur/ exterieur, Airco controle en afvullen van het systeem, Half volle tank brandstof, Vervangend vervoer tijdens garantie ( ex. brandstof)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Hij is sportief en avontuurlijk, maar hij brengt u ook met het grootste gemak door druk verkeer. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Het lederen interieur voegt stijl en allure toe. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! In deze auto profiteert u onder andere ook van: schuif- en kanteldak, 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

Afstand schatten bij het achteruitrijden? Niet nodig. U weet het precies, dankzij de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Een subliem geluidsspectrum wordt onder alle omstandigheden geleverd door het high performance audiosysteem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze Mazda zowel een automatisch inschakelbare verlichting als een regensensor aan boord, zodat hij zelf de verlichting en de ruitenwissers kan inschakelen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.

Pragmatisch en vei

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie