Mazda CX-5 2.5 4WD SkyActiv-G 194 Luxury Head-Up|360Camera|Stuurverwarming

€ 33.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.361 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Mazda CX-5 2.5 4WD SkyActiv-G 194 Luxury Head-Up|360Camera|Stuurverwarming


€ 33.750,-

Algemeen

Bouwjaar 22-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 35.361 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 142 kW (193 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Manninck
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weeskinderendijk 31b
Postcode 3314 CM
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 7878500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.manninck.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 258 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.560 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 2.140 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (3 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket: -Laatste onderhoud
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (3 maanden); Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merk je ook bij een auto als deze Mazda CX-5. Hoewel de auto uit 2020 komt, heeft hij maar 35361 kilometer gereden. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Hoogstaande comfortfuncties zoals stoelverwarming, verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur maken deze auto tot een uitzonderlijke keuze. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

De functie van de 360 graden camera in deze auto is om jou een totaaloverzicht van de omgeving te geven, ongeacht hoe smal de straat of parkeerplek is. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor je rijdt. Het high performance audiosysteem staat garant voor een levendige en krachtige muziekweergave. Deze Mazda CX-5 is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen jou en een achterligger te klein is. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer is deze Mazda helemaal compleet.

Aan boord van deze Mazda houden verschillende geavanceerde systemen voor jou de weg in de gaten. Ze waarschuwen je voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Rijden met het overzicht van een straaljagerpiloot? De praktische en veilige head-up display projecteert dashboardinfo binnen je gezichtsveld, zodat je je blik n

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie