Bouwjaar | 24-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.048 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
€ 11.940,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2013 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 186.048 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.191 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hoge Emmen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jacob le Mairestraat 231 |
Postcode | 7825 XE |
Plaats | Emmen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 531915 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoge.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2012 - feb. 2015
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.470 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.125 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 484 - € 506 per kwartaal
Leaseprijs: € 222 p/m (private lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 5.000 km
Garantie: Onze garantie pakketten zijn tegen een kleine meerprijs bij te kopen.
Volop ruimte voor uw gezin in deze Mazda CX-5. Hij is uit 2013 en er staat 186048 kilometer op de teller. Met een viercilinder dieselmotor en een automatische transmissie beschikt deze Mazda over uitstekende prestaties. Niets geeft meer gevoel van luxe en comfort dan een lederen interieur. Ook dat is hier meegeleverd In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer schuif- en kanteldak, 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, verstelbare lendensteunen en elektrisch bedienbare ramen achter.
Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Qua muziekbeleving onderweg gaat deze auto ook een stevige stap verder dankzij het high performance audiosysteem. Het full map navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De Mazda is standaard voorzien van: regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Deze Mazda CX-5 is ook behulpzaam als het gaat om een rechte koers. Het Lane-keeping systeem signaleert en corrigeert als u onbedoeld de rijstrooklijnen dreigt te overschrijden. Helling-op, helling-af, stilstaan, wegrijden... allemaal supermakkelijk dankzij de hill hold control. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
De auto wordt geleverd met een nieuwe APK! Dit i
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.