Mazda CX-5 2.0l e-SKYACTIV-G 163 pk 6AT Takumi 6 Jaar Garantie

€ 46.249,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Mazda CX-5 2.0l e-SKYACTIV-G 163 pk 6AT Takumi 6 Jaar Garantie


€ 46.249,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MX MOTORS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ninovesteenweg 216
Postcode 9320
Plaats Aalst
Land België
Telefoon +32 (0)53 - 680000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mxmotors.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda CX-52.0L e-SKYG M-Hybrid 163pk automaat Takumiin Machine Gray (Aalst) of Soul Red Chrystal (Dilbeek). Nieuwe wagens met daginschrijving (18/06/2024), nieuw 0km.
4000 EUR voordeel inclusief stockpremie tbv 500 EUR.
FULL OPTION: WirelessApple Carplay en Android Auto, Navigatie, AM/FM-radio, DAB, Bluetooth, 2x USB- en 1x Aux-aansluiting, Bose audiosysteem met 10 luidsprekers, Head-up display in kleur met projectie op de voorruit, Draadloos opladen, Automatische airconditioning in 2 zones, zetelverwarming voor- en achteraan, zetelventilatie vooraan, Verwarmd stuurwiel, Vertrekhulp bij hellingen met 'auto-hold' functie,Verkeersbordenherkennings&amp ;shy;systeem,Remassistent bij hoge snelheden, Adaptieve cruise control met automatische StopGo functie,Alertheidssysteem voor de bestuurder, Geavanceerde dodehoekassistent, remassisitent voor de stad, Parkeersensoren voor- en achteraan, 360 camera, Licht- en regensensor, ect.
72 maanden Mazda garantie levenslange bijstand inbegrepen vanaf 1e inschrijvingsdatum.
Overname van uw huidige wagen financiering (volledige bedrag tot 84 maanden) mogelijk ter plaatse.
Contacteer ons voor meer info.
Koop in vertrouwen bij Mazda MX Motors.

CO2-uitstoot: 156 g/km
Emissieklasse: 8

Aantal versnellingen: 6
Aantal passagiers: 5
Aantal deuren: 5

72 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie