Bouwjaar | 24-05-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.666 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 12.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 195.666 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RG Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dick Flemmingstraat 8D |
Postcode | 5161 CB |
Plaats | Sprang-Capelle |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21343177 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rgcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Laadvermogen: 650 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantie: 1 maand
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie: - Controle van de olie, vloeistoffen en remmen - 1 maand garantie op draaiende delen van de motor en versnellingsbak - Tenaamstelling van de nieuwe auto - Heeft u een inruilauto? Wij verzorgen de vrijwaring
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (1 maand garantie)
Vierwielaandrijving! Nederlandse CX-5 voorzien van parkeersensoren voor en achter, climate control, stoelverwarming, cruise control, trekhaak en multifunctioneel stuur. Volgende beurt pas nodig bij 208000NAP.
= Bedrijfsinformatie =
RG Cars is een RDW en NAP geregistreerd autobedrijf.
Financiering is mogelijk.
De prijs is inclusief:
- Algehele veiligheidscontrole, zoals remmen, banden, vloeistoffen, verlichting.
- Nationale autopas.
- Inruil mogelijk van alle merken.
Wij hanteren geen afleverkosten!
Graag nodigen wij u uit voor een bezichtiging in onze showroom of voor een proefrit. Vriendelijk willen wij u verzoeken om contact met ons op te nemen voor een afspraak. RG Cars heeft de mogelijkheid om het voertuig op uw naam te zetten en uw voertuig te vrijwaren. Daarnaast is het mogelijk om per pin te betalen. Heeft u overige vragen? Bel of mail ons gerust.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Indien u naar www.rgcars.nl gaat en onderin de browser op het WhatsApp icoon klikt, dan komt u direct met onze verkoop in contact.
Met vriendelijke groet,
Robin van Thuil
RG Cars V.O.F.
Dick Flemmingstraat 8D
5161CB Sprang-Capelle
Telefoon of WhatsApp: +31 6 - 21 34 31 77
E-mail: info@rgcars.nl
Website: www.rgcars.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.