Mazda CX-5 2.0 TS+ Lease Pack 2WD | Orig. NL | 19 Inch Velgen | Navi |

€ 12.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-04-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.310 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 TS+ Lease Pack 2WD | Orig. NL | 19 Inch Velgen | Navi |


€ 12.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-04-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.310 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lex Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beusichemseweg 44
Postcode 3997 MJ
Plaats 't Goy
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2920855 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Lex Basis Pakket (inbegrepen): -Nieuwe APK keuring -Incl. tenaamstellingskosten en leges -Uitdraai Nationale Autopas (NAP) -Poetsbehandeling -Controle vloeistoffen en bandenspanning -Min. 10L brandstof
- Lex Comfort Pakket (€ 795 meerprijs): -6 Maanden Garantie -Nieuwe APK keuring -Incl. tenaamstelling en leges -Uitdraai nationale autopas (NAP) -Poetsbehandeling -1/2 Tank brandstof -Onderhoud volgens schema
- Lex Premium Pakket (€ 995 meerprijs): -12 Maanden Garantie -Nieuwe APK keuring -Incl. tenaamstelling en leges -Uitdraai nationale autopas (NAP) -Poetsbehandeling -Volle Tank brandstof -Onderhoud volgens schema
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Lex Basis Pakket"): BOVAG garantie

*Aanwezig:

-2 Sleutels incl. afstandsbediening
-Instructieboekjes
-Boordmap Mazda
-Digitaal onderhoud
-Mattenset
-Luxe kentekenplaten
-NAP Rapport

*Bijzonderheden:

-Prachtige 19 inch originele Mazda Velgen met zgan banden
-Origineel NL geleverd
-Zeer nette auto op deukje na in de achterklep naast het logo ( geen lakschade)

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Lex Autoservice,

Lex Autoservice is opgericht in 1999 door Alex Kuiper. Hij studeerde op dat moment als 18-jarige aan de IVA in Driebergen. De eerste jaren werkte hij alleen en richtte hij zich voornamelijk op onderhoud en reparatie.

In 2005 nam Alex zijn eerste personeelslid aan en kon hij zich meer richten op de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's. Sindsdien groeide het bedrijf gestaag door. Inmiddels telt Lex Autoservice drie medewerkers en zijn de nodige verbouwingen, uitbreidingen en bestratingen de revue gepasseerd.

WWW.LEXAUTOSERVICE.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie