Mazda CX-5 2.0 TS+ Automaat / Camera / Head-Up / NL auto / Dealer onderhouden

€ 23.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.860 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 TS+ Automaat / Camera / Head-Up / NL auto / Dealer onderhouden


€ 23.900,-

Algemeen

Bouwjaar 06-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 79.860 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Moerman Jansen BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Edisonweg 54
Postcode 2952 AD
Plaats Alblasserdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)78 - 6446444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.moja.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 56 liter

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 20
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 730 kg)

Interieur
Interieur: Black/black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,3 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Controle vloeistoffen, geldige APK (nieuwe APK indien noodzakelijk)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Robin Doruijter

Mooie CX-5 in luxe uitvoering met i-Active Sense pakket voor scherpe prijs!

Geadverteerde prijs is inclusief ons basis afleverpakket, bestaande uit:
- Geldige APK
- Vloeistofcontrole + 40 punten check
- Reconditionering exterieur en interieur

Wij adviseren u bij aanschaf van deze occasion te kiezen voor ons Premium BOVAG afleverpakket á € 595,-. Dit ter voorkoming van verrassingen en bent u verzekerd van een perfect afgeleverde auto!

Premium BOVAG afleverpakket (extra t.o.v. Basis afleverpakket  € 595,-):
- 12 maanden BOVAG garantie (op auto's met vraagprijs vanaf € 4.500)
- Complete kwaliteitscontrole
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Distributieriem wordt vervangen indien deze binnen een jaar aan vervanging toe is
- Banden met een profieldiepte minder dan 3 mm. worden vervangen voor nieuwe banden
- 1 jaar mobiliteitshulp in heel Europa
- € 45,- aan brandstof

Inruil/taxatie:
Voor een inruilindicatie gaat u naar onze website (www.moermanjansen.nl) en klikt u op 'Inruilwaarde berekenen'.
Bij een bezoek aan onze showroom ontvangt u, in vrijwel alle gevallen, direct een offerte zodat u precies weet waar u aan toe bent.

Proefrit:
Bij serieuze interesse behoort een proefrit altijd tot de mogelijkheden. Proefritten ter oriëntatie zijn niet gewenst.

Het is een mooie auto, deze Mazda CX-5 uit 2017,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie