Mazda CX-5 2.0 TS+ 4WD

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-08-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.357 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Algemeen

Bouwjaar 20-08-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 151.357 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Frietema B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stationsweg Oost 196
Postcode 3931 EX
Plaats Woudenberg
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 31687699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 187 km/u
Accutype: LCO
Accu snelladen: Combined Charging System

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.380 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4555 x 1840 x 1710 cm
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Overige informatie
Stekkeraansluiting: Combined Charging System

Basis afleverpakket:
o Nieuwe APK
o Tenaamstelling
o Wasbeurt exterieur
o Interieur stofzuigen
o Controle reservoirs en olie controleren
o Brandstoftank voor een kwart gevuld
Meerprijs van €299,-




Afleverpakket Standaard:
o Nieuwe APK
o Tenaamstelling
o Wasbeurt exterieur
o Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave
o 6 maanden garantie
o Volle tank
Meerprijs van €895,-
Optioneel 6 maanden garantie extra (alleen te gebruiken met afleverpakket standaard) meerprijs €395,-

Deze uto heeft wel duidelijke gebruikersporen zie foto's.
Voor meer info mag u ons altijd bellen.

Wij doen er alles aan om onze advertenties zo correct en compleet mogelijk weer te geven. Echter druk en zetfouten zijn voorbehouden. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer daarom samen met ons de aanwezige opties en accessoires op de auto van uw keuze om teleurstelling te voorkomen.

Bent u geïnteresseerd in deze auto? Informeer naar beschikbaarheid of maak een afspraak.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie