Bouwjaar | 13-04-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.851 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-04-2012 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 210.851 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A&B Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schroefstraat 5 |
Postcode | 8223 EC |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15263438 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Prachtig onderhouden MAZDA .Uitgerust met een scala aan luxe voorzieningen zoals navigatie parkeersensoren, cruise control, elektrische ramen, bluetooth, stoelverwarming, en vele andere opties.
Technisch in uitstekende staat, van binnen en buiten zit keurig uit.
ONDERHOUD GESCHIEDENIS AANTOONBAAR.
Bij A&B Cars hebben we altijd een breed assortiment aan interessante occasions beschikbaar. Voordat een auto bij ons de verkoop in gaat wordt deze technisch en motorisch nagekeken. Ons aanbod bestaat uit betrouwbare tweedehands auto's van diverse merken, die u in alle rust kunt bekijken met een kop koffie erbij.
Zolang de auto's online staan, zijn ze beschikbaar! Onze prijzen zijn gebaseerd op direct meenemen, inclusief minimaal 4 maanden APK. Voor extra zekerheid bieden we opties voor uitgebreide garanties op belangrijke onderdelen zoals de motor en versnellingsbak. We kunnen daarnaast aanvullende services zoals een langere APK of een kleine onderhoudsbeurt verzorgen. Vraag gerust naar de mogelijkheden die bij uw wensen passen.
Wij zijn een RDW-erkend bedrijf en kunnen de auto 7 dagen per week, ook in de avonduren, bij ons op kantoor overschrijven. Wij werken uitsluitend op afspraak, ook in het weekend!
Let op: betalingen zijn mogelijk via internetbankieren (geen pin aanwezig). Vergeet niet om uw dag limiet minimaal 4 uur voor vertrek te verhogen.
Bel ons op 0615263438.
A&B Cars
Schroefstraat 5
8223 EC LELYSTAD
a-bcars@outlook.com
0615263438
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.