Mazda CX-5 2.0 TS+ 2WD automaat + BOSE + SCHUIFDAK + CAMERA + NAVIGATIE

€ 13.800,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-02-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.614 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 114 kW (155 pk)

Mazda CX-5 2.0 TS+ 2WD automaat + BOSE + SCHUIFDAK + CAMERA + NAVIGATIE


€ 13.800,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 109.614 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 114 kW (155 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Luik Emmen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 42
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 245245 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luikemmen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2012 - feb. 2015

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.484 kg
Laadvermogen: 477 kg
GVW: 1.961 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 208 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Een CX5 van de eerste eigenaar, onwijs compleet uitgevoerd met een automatische versnellingsbak, BOSE soundsysteem, groot navigatie, achteruitrijcamera, airco, elektrisch pakket, glazen schuifdak, leder pakket, cruise control, originele lichtmetalen velgen, etc.!

= Bedrijfsinformatie =

Gelieve bij serieuze interesse of vragen graag bellen (0591-245 245) i.p.v. e-mailen.

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend, fouten zijn echter niet uit te sluiten door automatische invoer: zie onze disclaimer voor meer informatie.

Autobedrijf Luik Emmen is een familiebedrijf: familie Luik, met ruim 20 jaar ervaring in de autobranche: zie www.luikemmen.nl voor meer info over ons.
Wij zijn gevestigd in de autostraat van Emmen; te vinden op Kapitein Nemostraat 42.
Aangesloten bij het RDW voor het tenaamstellen en vrijwaren van auto's.

Doordat wij onze kosten laag houden, kunnen wij onze auto's voor zeer scherpe meeneemprijzen aanbieden. Extra afleveropties of garantie tegen meerprijs!

Bij ons:
- Betaalt u GEEN afleveringskosten, een geldige APK en tenaamstelling inbegrepen. Extra afleveropties zoals garantie, een onderhoudsbeurt of een professionele poetsbeurt zijn bij te kopen.
- Onze auto's zijn selectief ingekocht bij betrouwbare autodealers in Nederland en Duitsland en hebben bijna altijd (dealer)onderhoudshistories!
- Krijgt u altijd een reëel bod voor uw inruilauto('s), caravan of motorfiets.
- Krijgt u veel garantiemogelijkheden tegen scherpe tarieven (mits de auto niet ouder is dan 10 jaar)
- Zijn uitgebreide afleveringsmogelijkheden mogelijk zoals een onderhoudsbeurt of een professionele poetsbeurt, ook dit tegen de scherpste tarieven.
- Kunt u een auto met goede voorwaarden en lage tarieven financieren of leasen via DTC-lease (www.dtc-lease.nl of bel naar 030 - 68 68 750)

* Maandprijzen getoond op de website zijn op basis van financial lease (Een looptijd van 60 maanden en een aanbetaling/inruil van 10%), prive lease/ financieringen zijn ook mogelijk, vraag naar de voorwaarden!

Heeft u interesse of vragen neem dan contact op met 0591 245 245 (enkel bellen) ook voordat u een auto wilt bezichtigen, dit om teleurstellingen te voorko

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie