Bouwjaar | 02-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.444 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 16.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-01-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 103.444 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gerritsen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veersedijk 69-71 |
Postcode | 3341 LL |
Plaats | Hendrik Ido Ambacht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6812450 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfgerritsen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/65 R17
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 454 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal handzenders: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Geadverteerde prijs is inclusief ons basis afleverpakket, bestaande uit:
- 3 Maanden geldige APK
- BOVAG 40 punten check
- Vloeistof controle
- Schoonmaken in-en exterieur
Wij adviseren u bij aanschaf van deze occasion te kiezen voor ons BOVAG afleverpakket á € 495,-. Dit ter voorkoming van verrassingen en bent u verzekerd van een perfect afgeleverde auto!
In dit afleverpakket is inbegrepen;
12 maanden BOVAG garantie (op auto's met vraagprijs vanaf € 4.500)
Afleveringsbeurt volgens onderhoudsschema.
Nationale Auto Pas
Complete poetsbeurt.
Tenaamstellingskosten
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Gerritsen is een merkonafhankelijk BOVAG-autobedrijf gevestigd in Hendrik-Ido-Ambacht. Als hecht familiebedrijf beschikken wij over ruim 50 jaar ervaring. Zowel op het gebied van de in- en verkoop als het onderhouden en repareren van auto's.
Particuliere- en zakelijk klanten vinden al decennia lang hun weg naar ons bedrijf. Wij bieden een gevarieerd aanbod nieuwe en jong gebruikte auto's tegen scherpe tarieven aan. Ook het (totaal) onderhoud, APK-keuringen en het uitvoeren van reparaties is bij Autobedrijf Gerritsen in vertrouwde en deskundige handen. Wij staan garant voor goede service en kwaliteit!
Voor meer informatie betreffende deze auto kunt u bellen 078-6812450. Zoekt u een ander merk of type occasion, kijk dan op onze website www.autobedrijfgerritsen.nl. U bent van harte welkom in ons bedrijf.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten ontleend worden aan foutieve invoer van prijs, opties, accessoires, druk- en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.