Mazda CX-5 2.0 Skylease 2WD, NL, Digi, Navi, Cruise, Audio, Xenon, Tel. Afn. Trekhaak, enz. .. FRAAIE kleur Deep Crystal Blue, 19 inch Sportwielen met Michelin a

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.461 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 Skylease 2WD, NL, Digi, Navi, Cruise, Audio, Xenon, Tel. Afn. Trekhaak, enz. .. FRAAIE kleur Deep Crystal Blue, 19 inch Sportwielen met Michelin a


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 27-06-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.461 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam V.O.F. van Steenbergen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Langesteeg 31a
Postcode 6721 NB
Plaats Bennekom
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 419189 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autofirst-vansteenbergen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2013 - feb. 2015

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

FRAAIE .. SUV .. Bijzondere mooie kleur .. Betrouwbaar .. Ruim en praktisch .. Comfortabel .. moderne techniek .. Sterke zuinige motor .. VOELT in gebruik absoluut niet als een grote auto

GEEFT een GOED en een VEILIG gevoel

NL auto .. Boekjes .. digitaal serivice register .. uitdraai Nap Teller rapport ..

MAZDA CX5 2WD .. complete 2.0 Sky Lease uitvoering .. 6 Versnellingen .. 121KW .. 165 PK

FIJNE .. HOGERE instap en de OVERZICHTELIJKE zit .. het makkelijke uitstappen

PRACHT kleur .. Deep Crystal Blue metallic .. Bumpers .. Spiegels .. Handgrepen .. en de achterspoiler zijn ook in kleur

...... VOOR ... BETERE en MEERDERE Foto's .. en een INDRUK van ons allround .. Bovag aangesloten .. Familie bedrijf .. BELEEFD aanbevolen www.autosvanaart.nl ... Autofirst van Steenbergen

BLACK trim Line .. het Blauwe Zonwerende Glas .. het PRIVACY glas achter .. de donkergrijze Spatbordverbreders doorlopend in de Dorpellijsten en de onderbumpers .. de Achterspoiler .. en de Fraaie anthracietgrijze 19 inch Lichtmetalen Sportwielen met MICHELIN Cross climate all season banden .. rondom 50% profiel

HEBBEN we het nog niet eens over de PRETTIGE ... en zo ook NUTTIGE extra,s ... .. Fraaie stoffen bekleding .. Sportstoelen .. Bestuurdersstoel met hoogte en lende verstelling .. Armsteunen v+a .. KEYLESS start .. Stuurwiel multifunctioneel .. NAVIGATIE .. CLIMATE Control AIRCO L+R afzonderlijk instelbaar ... CRUISE Control ... AUDIO installatie .. Boordcomputer .. Multimedia .. 4 Electrische ramen met lock .. Electrisch verstelbare verwarmde en inklapbare spiegels .. Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening .. Bluetooth Telefoon voorbereid .. Boordcomputer .. ABS ... ESP .. Traction control .. Bi XENON verlichting .. Mistlampen voor .. 10 AIRBAGS ... 5 Hoofdsteunen ... 5 Gordels ... Pakeersensoren achter ... Afneembare Trekhaak 1800Kg geremd .. 19 inch Lichtmetalen Sportwielen .. Bandenspannings controle systeem .. enz. enz.

HET Fraaie DASHBORD met de Glansz

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie