Mazda CX-5 2.0 Skylease 2WD | Navigatie | Cruise Control | Spraakbediening | Trekhaak | Parkeersensoren | Volledige Historie | NAP

€ 9.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-01-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.310 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 Skylease 2WD | Navigatie | Cruise Control | Spraakbediening | Trekhaak | Parkeersensoren | Volledige Historie | NAP


€ 9.945,-

Algemeen

Bouwjaar 20-01-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 218.310 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Plexat Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Driestweg 1
Postcode 6721 NG
Plaats Bennekom
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 700683 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website plexatautomotive.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Pakket 1 (€ 395): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - 1 maand garantie op motor en bak - Wassen / reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig
- Pakket 2 (€ 795): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Servicebeurt - 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak
- Pakket 3 (€ 1.195): - Nieuwe apk waarin ook adviespunten worden opgelost - Aflevercontrole - Reiniging van het gehele voertuig - Tenaamstelling - Eventuele vrijwaring inruilvoertuig - Grote onderhoudsbeurt (naar fabrieksvoorschrift) - 6 maanden garantie

Perfect onderhouden Mazda CX-5 uit het jaar 2014 welke wij hebben mogen inruilen van de vorige eigenaar. Loopt en rijd naar behoren en is compleet uitgevoerd!

NL AUTO | NAVIGATIE | CRUISE CONTROL | TREKHAAK | PARKEERSENSOREN | HISTORIE |

Prachtige en jonge Mazda welke wij hebben ingeruild op een Volkswagen Tiguan. Auto is in nette staat en rijd naar behoren! Volledig onderhouden en voorzien van prachtige opties. Leuke en goed onderhouden Mazda CX-5 uit het jaar 2014. Origineel Nederlands geleverd en afkomstig van de vorige eigenaar. Historie is compleet inzichtelijk. Loopt en rijd naar behoren en is zeer volledig. We praten hier over een origineel Nederlands geleverde Mazda uit 2014 welke prima onderhouden is. De auto ziet er van zowel binnen als buiten naar behoren! Aanvullend is de Mazda keurig naar voorschrift onderhouden en staat de auto rondom op prima banden. Dit exemplaar is voorzien van een zeer betrouwbare en 165PK sterke 2.0i benzine motor, deze is gekoppeld aan een soepel schakelende automaat. Daarbij mag de CX-5 maar liefst 1800KG trekken, ideaal voor als u bijvoorbeeld een caravan in bezit heeft! De betrouwbaarheid zit daarbij wel snor bij deze Mazda. Kortom een leuke en prima rijdende auto voor nog vele jaren rijplezier.

Aan opties geen enkel gebrek, zo vinden we onder andere:
- Trekhaak
- Parkeersensoren
- Navigatie
- Cruise control
- Historie
- NL. Au

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie