Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165pk GT-M Line 2WD | Voorstoelen Verwarmd | Bose Audio | Achteruitrijcamera |

€ 22.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.147 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165pk GT-M Line 2WD | Voorstoelen Verwarmd | Bose Audio | Achteruitrijcamera |


€ 22.945,-

Algemeen

Bouwjaar 18-03-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.147 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ABD Sneek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kolenbranderstraat 5A
Postcode 8601 VC
Plaats Sneek
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)515 - 413291 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.abdrenault.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 454 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Interieurkleur: Black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,9 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Dit pakket bevat: 
- 12 maanden wettelijke garantie
- Minimaal 3 maanden geldige APK
- Technische Inspectie
- Vloeistoffen controle
- Tenaamstelling nieuwe auto
- RDW vrijwaring van uw inruil auto  
- De auto wordt of is professioneel gereinigd 
- Bovag Afleverpakket 2 (€ 995 meerprijs):
Dit pakket bevat:
- 12 maanden BOVAG garantie
- Een nieuwe APK (12 of 24 maanden geldig afhankelijk van het type auto)
- 88 punten BOVAG check
- Voorzien van de meest recente software updates
- Onderhoudsbeurt volgens schema
- Vervangen Distributieriem + Waterpomp (Indien aanwezig en minimaal       10000km voor vervanging
- 1 Jaar of maximaal 10000km onderhoudsvrij rijden
- Banden hebben minimaal 3mm profiel
- Halve tank brandstof
- Tenaamstelling nieuwe auto
- RDW vrijwaring van uw inruil auto  
- De auto wordt of is professioneel gereinigd 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Nick van Meulen

Dit betreft een zeer nette Mazda CX-5. De navigatie helpt u de met het vinden van de snelste route. Eenmaal onderweg schakelt u de cruise control in voor zuinige, ontspannen en veilige kilometers. Het Bose audiosysteem bedient u met de knoppen op het stuur zodat u uw ogen op de weg kunt houden. De CX-5 is ook een veilige auto. Tal van sensoren helpen u veilig door het verkeer te rijden. De regensensor schakelt automatisch de ruitenwissers in op de juiste stand en door de lichtsensor hoeft u ook niet aan het inschakelen van uw verlichting te denken. Doordat er zowel voor als achter parkeersensoren op de auto zitten is ook inparkeren geen probleem. U mag natuurlijk ook

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie