Bouwjaar | 03-08-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.791 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-08-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.791 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roeleveld Maarssen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 5 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 558060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roeleveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt. 2017 - sep. 2019
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.030 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Autobedrijf Roeleveld
Het autobedrijf waar u terecht kunt voor de aankoop, het onderhoud en schadeherstel van alle merken voertuigen. Als familiebedrijf zijn wij sinds 1931 actief binnen de mobiliteitsbranche, inmiddels onder leiding van de derde generatie Roeleveld. Met een jong team staan wij actief in de branche en sturen wij aan op kwaliteit, service en klanttevredenheid.
Kom gerust langs en maak kennis met onze medewerkers, ervaar de persoonlijke benadering en bezichtig onze modern ingerichte showroom. Bij Autobedrijf Roeleveld bent u meer dan welkom!
Voor meer informatie en foto's van onze occasions verwijzen wij u graag naar onze site, www.roeleveld.nl
Onderhoud pakketten
Sta niet voor verassingen en lees u in over de mogelijkheden omtrent de aflevering van het voertuig dat u bekijkt. Autobedrijf Roeleveld kiest er bewust voor u een keuze aan te bieden voor wat betreft de aflevering van een voertuig. De keuze is aan u, de uitvoering aan ons...
Onderhoud pakket: PREMIUM
€ 995,-
Inclusief:
- APK (minimaal 12 maanden geldig)
- Onderhoudsbeurt (volgens schema en voorschriften fabrikant)
- Algehele technische inspectie
- Brandstof € 25,-
- Poetsen exterieur
- Reinigen interieur
- 12 maanden Pechhulp voor Nederland 24/7
- 12 maanden garantie volgens de BOVAG norm
Onderhoud pakket: PREMIUM incl. vervanging Distributieriem
€ 1495,-
Inclusief:
- APK (minimaal 12 maanden geldig)
- Onderhoudsbeurt (volgens schema en voorschriften fabrikant)
- Vervangen distributieriem
- Algehele technische inspectie
- Brandstof € 25,-
- Poetsen exterieur
- Reinigen interieur
- 12 maanden Pechhulp voor Nederland 24/7
- 12 maanden garantie volgens de BOVAG norm
Onderhoud pakket: BASIS
€ 0,-
Inclusief:
- APK (zolang deze geldig is)
- Vloeistof controle
- Technische controle
- 12 maanden wettelijke garantie
= Bedrijfsinformatie =
Disclaimer: Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan,
noch aanspraak gemaakt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.