![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 05-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.258 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 27.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.258 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's bij Verheij |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 95 |
Postcode | 2984 AC |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14555698 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bijverheij.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021
Referentienummer: MA2018
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.459 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 730 kg)
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Garantie: 20.000 km
Beschikbare afleverpakketten:
- Rijklaar (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (3 maanden garantie, 20.000 km garantie); geldige APK en kleine onderhoudsbeurt.
- Afleverpakket (€ 350 meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Rijklaar "): 6 maanden Huisgarantie (6 maanden garantie, 100.000 km garantie); minimaal 1 jaar APK, onderhoudsbeurt volgens schema, reinigings- en poetsbeurt, tenaamstellen voertuig
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Mazda CX-5. Het is een auto van het bouwjaar 2018, hij heeft 36.258 kilometer op de teller staan. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie.
Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. Gemak dient de mens. Het full map navigatiesysteem wijst de weg! DHet comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Deze auto is voorzien van regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Hebt u interesse in deze auto? Neem nu contact met ons op en we zetten hem klaar voor een proefrit.
= Tijdens de zomervakantie zijn wij op afspraak geopend. =
= Lees ook de reviews: klanten beoordelen ons bedrijf met een 9,4! =
***
Deze auto is altijd goed onderhouden. Het onderhoudsboekje is compleet ingevuld.
De auto is gegarandeerd schadevrij en heeft geen schadeverleden.
Het RDW Tellerrapport is aanwezig, km-stand is logisch.
Kijk voor meer informatie bij ons Afleverpakket, https://www.bijverheij.nl/afleverpakketten/
Inruil van uw huidige auto, autoverzekering en financiering zijn mogelijk.
Wij zijn dagelijks bereikbaar op:
telnr. 06 14 555 698 of
telnr. 0180 745 275
Op zondag zijn we gesloten.
's-Avonds zijn wij op afspraak geopend.
We zijn RDW-erkend en kunnen de auto voor u ter plaatse op naam zetten en/of vrijwaren.
Bij ons kunt u pinnen!
Autos Bij Verheij - Ridderkerk
Havenstraat 95
2984 AC Ridderkerk
Ons bedri
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
![Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10184/mazda-cx-5-25-skyactiv-g-194-pk-homura-automaat.jpg)
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.