Bouwjaar | 28-04-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.663 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.663 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Multi Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverlinde 6 |
Postcode | 5711 CD |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)493 - 698535 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.multiauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb. 2015 - apr. 2017
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
| Trekhaak | Navigatie | Cruise Control | Keyless | Stoelverwarming | DAB |
Deze Mazda CX-5 maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! Een robuuste viercilinder benzinemotor is verantwoordelijk voor de aandrijving van deze SUV. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Met de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het navigatiesysteem, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. De audio-installatie biedt daarbij glasheldere ontvangst dankzij DAB-ontvangst. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. De parkeersensoren vertellen precies hoe ver u kunt gaan. Hoe dichter op een obstakel, hoe sneller de piepjes. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Mazda is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Met cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer is deze auto helemaal compleet.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Die hill hold control: ja, die had u wel willen hebben bij het afrijden. Want zo stelt een hellingproef echt niks meer voor. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.
Even bellen voor een afspraak en u kunt deze auto van top tot teen zelf bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Voor het maken van een afspraak, meer informatie en een uitgebreide fotoreportage kun je terec
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.