Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Sportive | Trekhaak | Elek. Achterklep | 360° Cam | Head Up | LED | Elek. Stoel | Carplay | 19 Inch

€ 33.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.823 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Sportive | Trekhaak | Elek. Achterklep | 360° Cam | Head Up | LED | Elek. Stoel | Carplay | 19 Inch


€ 33.850,-

Algemeen

Bouwjaar 05-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 52.823 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bourguignon Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiterweg 11
Postcode 8938 AD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bourguignon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2020 - dec. 2021

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 184 x 168 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 166 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

De Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Sportive biedt de perfecte balans tussen luxe, comfort en prestaties, verpakt in een stijlvolle SUV. Deze uitvoering met slechts 52.823 kilometer op de teller is uitstekend onderhouden en klaar voor nog vele comfortabele kilometers. Uitgerust met Mazda's krachtige en efficiėnte 2.0 SkyActiv-G-motor en voorzien van geavanceerde technologieėn, is deze CX-5 een ideale keuze voor wie een veelzijdige, luxe SUV zoekt. Deze Sportive-uitvoering is rijk aan premium opties. Met de elektrisch bedienbare achterklep en trekhaak is deze CX-5 bijzonder praktisch, terwijl de 360°-camera en parkeersensoren rondom zorgen voor eenvoudig en veilig manoeuvreren in elke situatie. De adaptieve cruise control maakt lange ritten ontspannen, en het head-up display projecteert belangrijke rijinformatie direct in het zicht, zodat je je ogen op de weg kunt houden. Voor extra comfort zijn de stoelen en het stuurwiel verwarmd, perfect voor de koudere dagen, en het luxe leder-alcantara interieur voegt een verfijnde touch toe aan het stijlvolle interieur. Het infotainmentsysteem biedt Apple CarPlay en Bluetooth, zodat je eenvoudig je smartphone kunt koppelen voor handsfree bellen, navigatie en muziek. LED-verlichting en 19-inch velgen geven de CX-5 een opvallende, sportieve uitstraling. De auto is bovendien uitgerust met een dodehoekdetectiesysteem en elektronische klimaatregeling (ECC), wat zorgt voor zowel veiligheid als optimaal comfort tijdens het rijden. De Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Sportive biedt alles wat je nodig hebt voor een luxueuze en plezierige rijervaring. Maak een afspraak voor een proefrit en ontdek zelf de krachtige prestaties, geavanceerde technologie en verfijnde afwerking van deze veelzijdige SUV!

= Bedrijfsinformatie =

Bourguignon presenteert zijn occasionaanbod vanuit het ruime volledig overdekte OCCASIONCENTER aan de JUPITERWEG 11 in Leeuwarden. Dat is dichtbij onze hoofdvestiging met de verkoop van nieuwe Volkswagen, A

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie