Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease NAVI CRUISE CLIMA PDC

€ 19.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.201 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 Skylease NAVI CRUISE CLIMA PDC


€ 19.900,-

Algemeen

Bouwjaar 03-09-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 123.201 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 120 kW (163 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Poel Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sandtlaan 36
Postcode 2223 GG
Plaats Katwijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38017843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdpoeloccasions.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Carrosserievorm: SUV
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Schitterende Mazda CX-5 VOL OPTIES ! Cruise Control / NAVI / Stuurverwarming / Climate Contol / Bluetooth / Stoelverwarming



TREKGEWICHT 1800 KG !



ZONDAG OOK GEOPEND ! ( op afspraak ) Dagelijks telefonisch bereikbaar tot 22:00 ! :)



Stoere en compleet uitgeruste Mazda CX-5 voorzien van een 2.0 krachtige motor !



o.a. Voorzien van:

HOGE INSTAP !!

AIRCONDITIONING !! ( IJSKOUD !! )
( Climate Control )
Stuurbekrachtiging
Elektrische ramen
NAVIGATIE AF FABRIEK !
Centrale deurvergrendeling met afst.bed.
STUURVERWARMING !
Airbags
ABS
Isofix
STOELVERWARMING !
Mistlampen voor
Bluetooth telefoon op het stuur
Cruise Control
Lichtmetalen velgen
PARKEERSENSOREN VOOR EN ACHTER !

Boekjes aanwezig ! 2 sleutels !



ZONDAG OOK GEOPEND ! ( op afspraak )


COMPLEET UITGERUSTE AUTO !


ALLE MERKEN INRUIL MOGELIJK !!

Indien u langs wilt komen om te komen kijken, graag eerst even bellen om teleurstelling te voorkomen.

U kunt ons bereiken op 06-38017843

De koffie staat klaar !

Graag tot ziens !

Van der Poel Occasions

BELLER IS SNELLER

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie