Bouwjaar | 28-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.344 km |
Deuren | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 78.344 km |
Deuren | - |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Kooistra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Foijingaweg 100B |
Postcode | 9293 LP |
Plaats | Kollumerpomp |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 408633 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragekooistra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 Maanden Bovag garantie: Afleveronderhoudsbeurt, nieuwe APK en 12 Maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. De krachtige motor geeft deze Mazda uitstekende prestaties. Tot de uitrusting behoren ook elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Dankzij de stuurwielbediening van het audiosysteem, kunt u veilig het verkeer in de gaten houden. In de zomer zit u ontspannen achter het stuur dankzij de ingebouwde airconditioning. De Mazda is standaard voorzien van: centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Even stilstaan op een hellend wegdeel is een eitje dankzij de hill hold control.
Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Bij Vakgarage Kooistra kan altijd een keuze gemaakt worden uit een ruime voorraad occasions van verschillende merken en in verschillende prijsklassen. De eigenaar van deze grote regionale garage voorziet u graag van deskundig en betrouwbaar advies bij de aankoop van uw personenauto of bedrijfswagen. Daarnaast staat er bij Vakgarage Kooistra 6 dagen per week een team met uiterst deskundige monteurs klaar voor het onderhoud en de reparatie van uw auto, caravan of camper. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact met ons opnemen : 0511 408633 na 17:00 uur 06-55372138. Wilt u na 17:00 uur langs komen ? Bel ons en maak een afspraak.
Disclaimer: Hoewel aan deze voertuig informatie de grootst mogelijke zorg is besteed,
kan Vakgarage Kooistra niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.
Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van het voertuig kunt u altijd telefonisch contact met ons opnemen. (0511-408633)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.