Bouwjaar | 13-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.537 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-10-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 99.537 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kluijfhout |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Karreveld 4 |
Postcode | 4371 GA |
Plaats | Koudekerke |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)118 - 551991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.409 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Aflevering: Onze prijzen zijn inclusief aflevering, nieuwe APK en 6 maanden Bovag garantie. Dus geen bijkomende afleverkosten of garantiepaketten. Dit geldt voor auto's vanaf €4.500,-
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Toonaangevende techniek en een hoge mate van degelijkheid, dat zijn enkele van de eigenschappen van Japanse auto's. Dat ziet u terug in deze Mazda CX-5. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en start-stopsysteem.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audiosysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Deze auto is voorzien van centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.
In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Autorijden wordt steeds eenvoudiger. Wat dacht u bijvoorbeeld van de hill hold control? Onbeweeglijk stilstaan op een hellend vlak gaat volledig automatisch.
Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!
= Bedrijfsinformatie =
Onze prijzen zijn inclusief aflevering en nieuwe APK, zo kunt u ontspannen en met een gerust gevoel van misschien wel uw nieuwe auto genieten. Voor meer informatie kunt u altijd bellen of kom langs voor een vrijblijvende proefrit!
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 12:30 en van 13:00 tot 17:00 en op zaterdag van 09:00 tot 13:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.