Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line // LED // DODEHOEK // BOSE // KEYLESS // NAVI // PDC // STOELVERWARMING/

€ 19.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-11-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.371 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line // LED // DODEHOEK // BOSE // KEYLESS // NAVI // PDC // STOELVERWARMING/


€ 19.945,-

Algemeen

Bouwjaar 23-11-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.371 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam SDL Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenoven 28
Postcode 5626 DK
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2971559 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sdlautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2016 - apr. 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.290 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Energielabel: C

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Goede prestaties, aantrekkelijke extra's en perfect onderhouden: deze Mazda CX-5 stelt zich graag aan u voor! De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. De leren bekleding straalt klasse en goede smaak uit. De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

Het Bose audiosysteem staat garant voor een zuivere en levendige muziekweergave. Het navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemming. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Wisselen van radiofrequentie of veranderen van zender: de audiobediening op het stuur brengt alles onder handbereik. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. U bent in deze Mazda ook voorzien van Bose-audioinstallatie, parkeersensoren voor en achter, regensensor, cruise control, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda CX-5 samen. Als een ander voertuig in uw dode hoek rijdt, waarschuwt het systeem met een signaal. Hill hold control houdt de handrem vast op een helling. Wegrijden was nog nooit zo gemakkelijk. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?

= Bedrijfsinformatie =

De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK van minimaal 6 maanden.Tenzij anders besproken! De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre inspectie en vloeistof controle gehad. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. kijk op de website voor de verschillende mogelijkheden www.sdlautomotive.nl onder het kopje garantie. Deze advertentie is met veel zorgvuldigheid opgemaakt. Toch kan het zo zijn dat er door de complexiteit opties over het hoofd worden gezien, of per ongeluk worden aangevinkt. Controleer zelf altijd goed welke opties voor u belangrijk zijn. Op deze internet

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie