Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD

€ 21.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 25-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.476 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD


€ 21.450,-

Algemeen

Bouwjaar 25-04-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.476 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Zander
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 8
Postcode 1851 NW
Plaats Heiloo
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 5330116 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragezander.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.409 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Wij bieden deze auto aan inclusief een nieuwe APK en technische controle.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK indien nodig, Technische controle
- 12 maanden BOVAG (€ 495 meerprijs): Wij bieden deze auto aan inclusief een nieuwe APK en technische controle en 12 maanden BOVAG garantie. Wilt u deze auto geheel rijklaar meenemen? Kies dan voor ons servicepakket.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): BOVAG garantie (12 maanden); * 1 jaar Vakgarage Pechhulp Service Europa, * Controle tellerstand NAP, * Service beurt (inclusief controle en bijvullen van vloeistoffen, verversen olie, oliefilter vervangen). * Vervangen van de distributieriem (indien nodig). * Volle tank brandstof. * Volledige reiniging en poetsen van de auto. * 1 jaar Vakgarage Pechhulp, * Vervangen van de distributieriem (indien nodig)., * Volledige reiniging en poetsen van de auto., * Volle tank brandstof.

Deze Mazda CX-5 komt uit 2017, werd geleverd van 01-07-2016 tot 01-04-2017 en kostte toen € 35.475,-. Deze personenauto is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 121 kW (165 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 200 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1409 kg. De APK is geldig tot 25-04-2021 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 225,- per kwartaal.

Wij bieden deze auto aan inclusief een nieuwe APK en technische controle en 12 maanden BOVAG garantie. Wilt u deze auto geheel rijklaar meenemen? Kies dan voor ons servicepakket.
Dit pakket houdt in:
- * Service beurt (inclusief controle en bijvullen van vloeistoffen, verversen olie, oliefilter vervangen). * Vervangen van de distributieriem (indien nodig). * Volle tank brandstof. * Volledige reiniging en poetsen van de auto. * 1 jaar Vakgarage Pechhulp Service Europa - * Controle tellerstand

= Bedrijfsinformatie =

Heeft u een auto in te ruilen? Dat is uiteraard geen enkel probleem bij ons.
Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen? Bel dan: 072-5330116 of bezoek onze showroom aan de Nijverheidsweg 8, 1851 NW in Heiloo. Een e-mail sturen kan ook vi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie