Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD 1ste eigenaar trelkhaak info: 0492588976

€ 22.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-08-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.875 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 165 GT-M Line 2WD 1ste eigenaar trelkhaak info: 0492588976


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 22-08-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 61.875 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van den Nieuwenhuijzen Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Varenschut 21A
Postcode 5705 DK
Plaats Helmond
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 588988 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdnieuwenhuijzen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul. 2016 - apr. 2017

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 171 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.290 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Met zijn hoge postuur en grote wielen is dit een auto waarmee u overal gezien mag worden. De auto is van het bouwjaar 2016 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De auto is voorzien van leren bekleding - een fraaie en sfeerverhogende extra. Deze Mazda CX-5 legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. In deze Mazda profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten en verstelbare lendensteunen.

Een vergeten muurtje, een verborgen paaltje? Dat gebeurt niet meer, dankzij de achteruitrijcamera. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Uw favoriete muziek klinkt beter dan ooit met het ingebouwde high performance audiosysteem. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Het luxeniveau in deze Mazda is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Ook full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur horen tot de voorzieningen op deze auto.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Hill hold control houdt de handrem vast op een helling. Wegrijden was nog nooit zo gemakkelijk. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Dat de kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het tellerrapport van Nationale Autopas. Neem contact op en we regelen een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

Onze auto's worden geleverd met 12 maanden BOVAG-Garantie. Afleverpakket bedraagt € 695,-. Hiervoor krijgt d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie