Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Peeten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Napoleonsbaan Noord 10B |
Postcode | 5991 NV |
Plaats | Baarlo |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)77 - 4771590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.peetenmobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Ledig gewicht: 1.565 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket Plus:
* Nationale Autopas (NAP)
* Geldige APK
* Uitgebreide poetsbeurt binnen- en buitenzijde
* Tenaamstelling kentekenbewijs
* 15 liter brandstof
Welkom bij Automobielbedrijf Peeten.
Deze Mazda CX-5 2.0 Exclusive-Line automaat moet nog geregistreerd worden en o.a. voorzien van, parkeersensoren voor + achter, 360 camera, bose sound system, apple carplay / android auto, navigatie, cruise control, climate control en stoelverwarming.
De totale korting is € 3.000,-
Alle nieuwe Mazda's hebben 6 jaar fabrieksgarantie!
Heeft u alle foto's bekeken en bent u daardoor enthousiast geworden van deze auto, dan nodigen we u uit om dit model te bekijken in onze showroom. Wij zullen een heerlijke kop koffie voor u klaarzetten en samen met u meer uitleg geven over dit model. U kunt vrijblijvend binnenkomen, of u kunt een afspraak maken met Rik, Jeroen of René. Wij zullen uitgebreid de tijd nemen om uw vragen te beantwoorden. Bel ons op: 077-4771590 of mail naar verkoop@peetenmobiel.nl
Omdat elke consument een andere afweging maakt tussen service, garantie en prijs vermelden wij op internet een vraagprijs bij onze occasions. Deze vraagprijs is een meeneemprijs en optioneel zijn enkele pakketten mogelijk om een auto geheel rijklaar opgeleverd te krijgen. Zo is er voor eenieder een passende oplossing met als belangrijkste punt; aanvullende zekerheid.
Op achteraf gemonteerde accessoires verlenen wij geen garantie. Druk- en zetfouten voorbehouden. OCCASION OUTLET PEETEN - STERK IN ELK MERK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.