Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M 4WD leder stuurverw. stoelverw. trekhaak

€ 24.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.734 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M 4WD leder stuurverw. stoelverw. trekhaak


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-12-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 114.734 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf H. Kanters
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sluisstraat 138A
Postcode 5666 AP
Plaats Geldrop
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2859993 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hkanters.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

de auto wordt geleverd met nieuwe apk en onderhoud.
de auto wordt geleverd met 12 maanden garantie
wijzigingen en typfouten voorbehouden.
aan de verstrekte informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

= Bedrijfsinformatie =

wijzigingen en typfouten voorbehouden.
aan de verstrekte informatie kunnen geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie