Bouwjaar | 08-01-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.093 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 105.093 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Wassenaar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heemraad Witweg 2 |
Postcode | 1678 HJ |
Plaats | Oostwoud |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 201391 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagewassenaar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/55 R19
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 184 x 167 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.513 kg
Laadvermogen: 522 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 735 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie: BOVAG Garantie,
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
nette mazda cx5 4wd automaat. voorzien van o.a navi dodehoek detectie etc etc. auto wordt rijklaar geleverd incl onderhoud nieuwe apk keuring en 12 maanden bovag garantie. voor meer info kunt u altijd even langs rijden of bellen 0229-201391 en/of 06-50595182
= Bedrijfsinformatie =
vakgarage Wassenaar
In 1968 nam Dirk Wassenaar senior in Oostwoud een garagebedrijf annex pompstation over en wist dit uit te bouwen tot een goed lopende buurtgarage met veel klanten uit de omliggende dorpen. In 2006 nam zijn zoon Hendrik Wassenaar het roer over. Hendrik wist het allround garagebedrijf door modernisering en aanvullende diensten te behouden voor de toekomst waarbij de nadruk wordt gelegd op persoonlijk contact. Naast het onderhoud en reparatie van alle automerken kun je bij Vakgarage Wassenaar terecht voor APK, roetmeting, schadeherstel, aircoservice en glasservice, maar ook voor autobanden, bovag-occasions en Avia-tankservice.
Vakgarage Wassenaar is gevestigd aan de Heemraad Witweg 2 in Oostwoud en is 6 dagen per week geopend. De openingstijden zijn:
ma t/m vr: 8.15 - 12.00 en van 13.00 - 17.30
zaterdag: 9.00 - 12.00 en van 13.00 - 15.00
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.