Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M 4WD Automaat Trekhaak

€ 26.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-02-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.168 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G 160 GT-M 4WD Automaat Trekhaak


€ 26.000,-

Algemeen

Bouwjaar 15-02-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 93.168 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Tiggeloven B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Winterswijksestraat 69
Postcode 7126 AA
Plaats Bredevoort
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)543 - 451252 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autotiggeloven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 208 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 188 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 455 x 184 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 715 kg
GVW: 2.115 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 155 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,3 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Meeneem pakket (inbegrepen): Geldige APK, vloeistoffen controle, wettelijke garantie
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie; Geldige APK, Vloeistoffen controle
- Standaard pakket (€ 395 meerprijs): Als u voor dit afleverpakket kiest word de auto geleverd met wettelijke garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, APK minimaal 1 jaar geldig, halve tank brandstof, gereinigd van binnen en buiten. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneem pakket"): Wettelijke garantie; Halve tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Vervangen slijtage delen indien nodig binnen 15.000km of 12 maanden
- BOVAG pakket (€ 695 meerprijs): Als u voor dit afleverpakket kiest word de auto geleverd met 12 maand BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens schema, APK minimaal 1 jaar geldig, halve tank brandstof, gereinigd van binnen en buiten.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Meeneem pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; Gereinigd van binnen en buiten, Halve tank brandstof, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, Pechhulp Europa, Vervangen slijtage delen indien nodig binnen 15.000km of 12 maanden

Laat u niets wijsmaken, deze Mazda CX-5 biedt alles wat u van een auto verlangt. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Deze Mazda CX-5 heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Nooit meer koude handen of koude vingers in de auto. Stuurverwarming zorgt ervoor dat het stuur behaaglijk warm aanvoelt. Bij de rijke uitrusting horen ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Sublaag en tophoog... en all

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie