Bouwjaar | 13-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.522 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 15.445,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-03-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.522 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vaartland.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 't Vaartland 7 |
Postcode | 2821 LH |
Plaats | Stolwijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 748597 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vaartland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Maten
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 1.930 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
CO2-uitstoot: 139 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Ben je op zoek naar een mooie Mazda CX-5 uit 2015 met opties zoals Cruise control, Clima en Stoelverwarming. Deze CX-5 is door ons ingeruild met een tellerstand van 120.522. De tellerstand is logisch verklaarbaar en de auto is dan ook voorzien van een NAP tellerrapport. Op onze website vind je het Nationaal Autorapport. Hier staat ook het aantal eigenaren in en een checklist van maar liefst 55 technische en 40 optische punten waar de auto op gecontroleerd is. De Mazda CX-5 heeft een benzine motor met een maximum vermogen van 121KW (165 PK) en haalt hiermee een gemiddeld gebruik van 6.00L op 100Km.
Wij zijn telefonisch bereikbaar op de volgende tijden:
- Maandag tm Vrijdag: 08:00 t/m 22:00
- Zaterdag: 08:00 t/m 17:00
- Zondag: gesloten
Via telefoonnummer: 0182716409
Je kunt ook contact met ons opnemen via Whatsapp. Whatsappnummer: 0182-748576 (bellen via whatsapp op dit nummer is niet mogelijk)
Onze vestigingen zijn geopend!
Al onze vestigingen zijn weer geopend. Wil je de beste service? Plan dan een afspraak in, wij zorgen er dan voor dat we speciaal voor jou klaar staan.
Een proefrit maken?
Wil je een proefrit maken, dan kan dat op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op of kijk op https://www.vaartland.nl/proefrit-maken voor meer informatie en de voorwaarden. Voor de actuele locatie van de auto kijk op www.vaartland.nl.
Waarom kiezen voor deze Mazda CX-5:
- Cruise control
- Clima
- Stoelverwarming
- NAP gecontroleerd
- Voorzien van een Nationaal Autorapport
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.